lördag 10 september 2011

Den 1:a mars blev jag mamma till en Saga. Hon tog all min tid och uppmärksamhet. Nu sex månader senare har jag börjat komma ikapp med exempelvis studierna. Jag har som målsättning att fullfölja kursen och göra de moment jag missat.

Jag håller på och skriver moment 2, snart klar.
Ikväll startade jag ett twitterkonto; http://twitter.com/Rinafinastina. Jag använde även hashtagen #w2kurs, men eftersom jag är sent ute hittade jag inga fler twitter med denna hashtagen. Är det någon mer som är sent ute och har för avsikt att twittra?
Till sist har jag gjort två ändringar på wikipedia. Det ena är på ämnet Solberga och det andra Web 2.0. Kan någon hitta något märkligt?

Det var allt för mig ikväll. Jag uppdaterar snart igen och tveka inte att höra av dig om du också hamnat i en liknande situation och håller på att ta igen missade moment på kursen.

Nattanatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar