fredag 30 september 2011

Sitter och nattsuddar för ovanlighetens skull. Jag är verkligen ingen nattuggla, snarare en morgontupp. Kuckeliku klockan är fem. Min dotter har missuppfattat att det är sju och inte fem man ska vakna. Pjuh :).

Moment 2 är nu inlämnat och fullbordat, hoppas jag. Nu väntas bara ett betyg på det.
Jag twittrar fortfarande även om det blir mer och mer sporadiskt. Jag använder inte hashtaggen då jag känner mig ensam om att ta igen det momentet. Hittills tycker jag twitterformatet är skoj, men eftersom jag inte har några jag känner som twittrar tycker jag egentligen det är roligast att bara gå in och kolla läget.
Mitt nästa steg för att fullfölja denna kurs är att skriva klart rapporten för moment 3 A, wikipedia samt moment 3 C reflektioner om kursen och dess innehåll.

Utöver detta ska jag försöka mig på att göra en hemsida i en annan kurs och hinna med den kursen jag faktiskt läser i höst, statistik 15 hp. Hur får man tiden att räcka till och vart kan man beställa mer tålamod?

Nattinatti gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar